2014. november 24., hétfő

Próbálok kétfelé szakadni, és egyre kevésbé érzem, hogy sikerül is...:) rangsorolni, mikor, ki legyen a fontosabb, hol kellek jobban, mennyit birok még én... ünnepet, igazit csinálni a lányoknak, mert úgy várják minden évben, közben meg vigyázni a babákra, mert hát nekik most még csak én vagyok... ha valaki tudja a jó megoldást, hát ne féljen közzé tenni..

Már majdnem egy hete kórházban kellene elütnöm az időt, de nem adom ám olyan könnyen magam...

Egy biztos: a harmincharmadikat tapossuk, a babák remekül vanak, pont akkorák, amekkorának lenniük kell, kétpetéjű ikrek ( legalább összekeverni nem fogjuk őket:)), és valószìnűleg mindketten lányok... szóval négy lány... agyam eldobom.

3 megjegyzés:

Medora írta...

Nagyon szívesen cserélnék Veled! Bár közelebb laknánk, le se tudnál vakarni!

Andicsek írta...

Jesszuskám!:) javaslom, hogy időben fogjatok hozzá egy cég alapításához! betét és tampon gyártó cégét! elnézést ha nagyon vidékies a stílusom!:) nagyon szurkolok, hogy még egy darabig maradjanak a babák a jelenlegi lakhelyükön. Na de hogy 2 lány!:)))

Újságíró Világvégén írta...

Hát, Dóri, a lelki támogatás mindenképp rám férne :) a mikulásr még itthon töltöm, aztán jövőhéten irány a kórház...nem bánnám, ha karácsonyra már haran lennénk a fa alatt...

Andi, én mindig is mondtam, hogy két lány lesz:) hogy őszinte legyek, örülök neki - és moet először azt sem bántam volna, ha szülésig nem derül ki... a legfobtosabb most tényleg az, hogy rendben legyenek...