2017. január 18., szerda

Vettetek már a Pepco-ban edényt? Ha eddig kimaradt, hát a továbbiakban is inkább máshol keresgéljetek...

A nyári költözésünkkor szinte mindent lecseréltem a konyhában (is), többek között egy ilyen pici edényt is beszereztem az emlegetett üzletből (én a magam részéről azóta is emlegetem...), mondván jó lesz a kicsiknek teát főzni...

Nos, nem volt tartós, pedig vízen, teafüvön és cukron kívül semmit nem látott-felpúposodott benne az anyaga (zománc?), és rozsdásodni kezdett egyetlen mosogatás után - nem, nem súroltam... mit is súroltam volna?a vizet meg a teafüvet?

Szóval említettem az uramnak, hogy, ha Kalocsán jár, szerezzen már egy teáskancsót, mert úgyis fűtünk, csak felrakom a konvektorra a konyhában, és nem kell mindig melegítgetni a teát.... mit kaptam? Vízforralót... teát főzni nem lehet benne, melegen tartani nem tud, de legalább szép....

Nincsenek megjegyzések: